Great Gatsby

  
Hej hallå, nu kan jag äntligen andas ut efter en fullspäckad helg. I fredags firade vi fina Tove hemma hos henne, hade verkligen en fantastisk kväll!! Kom hem vid 1, satt uppe och pratade med mamma som varit i Sverige över helgen fram tills 3 och vid 4 ramlade en stupfull pojkvän in. 
Igår gick jag upp tidigt, Emelie, Isa och Matilda kom hit och pluggade och vid fyra-tiden begav jag mig till Norby. Jobbade på Antons pappas 50-års fest tillsammans med Viktor och Anna, hade riktigt kul där också och var hemma hos Viktor lite efter 2.
Idag har jag jobbat hela dagen, tack å lov fick jag sluta 1.5 timme tidigare(!!!!!) vilket har hänt exakt 0 gånger förut. Nu har jag precis ätit middag med hela familjen + mormor, övningskört lite och kollar(garvar) på svenska hollywoodfruar.
 
Allmänt | |
Upp