Bye

  
Hello, här har det varit dött och det kommer det vara en vecka till. Sent i fredagskväll kom mina föräldrar hem iallafall, så i lördags åt vi på Le Parc. Därefter hämtade Hanna upp mig i bilen och vi åkte på roadtrip för att fira att hon fått körtkort!! Hämtade upp Ramtin & Ramtin, åkte runt lite överallt innan jag blev avsläppt hos Viktor.
I söndags åt jag och Viktor lunch på Döner, sen skjutsade jag mamma till Arlanda och på kvällen åkte jag och Viktor ut till Enbyle där jag varit sen dess, vi hade även 7 månader tillsammans igår ♥
Sa hejdå till varandra idag och jag övningskörde hem med pappa, har varit hos Ofelia med några av tjejerna jag åker iväg med imorgon och ätit pizza, packat och nu ska jag snart försöka få någon timmes sömn. Om 4.5 timme hämtar Hanna mig och då bär det av mot Rhodos!!!! 
 
Allmänt | | Kommentera |
Upp